zondag 26 februari 2017

Hey, chick.



Vandaag  ben ik maar eens aan de slag gegaan met de stempelset "hey, chick".
Wat een super leuke set is dit zeg. Je kunt er alle kanten mee op en zoals je kunt zien, heb ik de kippen zelfs op elkaar gestempeld, wat een erg leuk effect geeft.
Ik heb ze ingekleurd met de watercolor pencils van Stampin-up. Je kleurt de randjes van je afbeelding met de potloden en daarna ga je de kleuren blenden/vervagen met de blenderpen.
Dit geeft een beetje een schaduweffect. Kortom, een erg leuke set om bijvoorbeeld kaartjes voor de pasen te maken. 
Deze stempelset kun je nog t/m 31 Maart gratis verdienen, door een bestelling te plaatsen van € 60,00.
Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden en ik jullie misschien een beetje inspiratie heb gegeven.

Veel liefs, Ilonka.

1 opmerking:

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.