vrijdag 5 mei 2017

Moederdag.



Aangezien ik helemaal weg ben van het maken van dit doosje, heb ik er vandaag maar weer eens eentje gemaakt. Dit keer heb ik de bovenkant anders opgemaakt en wel met de "oh so succulent" set.
Ik heb deze bloem in verschillende kleuren uitgesneden en daarna trapsgewijs op elkaar geplakt, waardoor je een prachtige bloem krijgt.
Dit doosje is zeer geschikt om bijvoorbeeld als moederdag kadootje te geven. Doe er een paar heerlijke bonbons in, een kadobon, of iets anders en je hebt een geweldig leuk kadootje.
Helaas gaat deze set na 31 Mei uit de collectie bij stampin-up. Dus wil je hem nog bestellen....wacht dan niet te lang. Voor je het weet, is het 31 Mei.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.