donderdag 12 oktober 2017

Kerstkaartje.



Bij mijn vorige blogbericht heb ik de set: "Hearts come home" gebruikt en ik kon het niet laten om er weer een kaartje mee te maken. Ik vind die huisjes en kerkje zo schattig om te verwerken op je kaart.
Het geheel geeft al heel snel een winters tafereeltje en dus een mooie "look" voor een kerstkaart.

Ik heb de huisjes dus eerst uitgesneden met de Hometown Greetings Dies en achter de uitgesneden huisjes heb ik Champagne Foil Sheet geplakt. Wat een schattig effect geeft dat toch. 
Vervolgens heb ik een ovaal rondje uitgeneden van de kleur: Marina Mist. Dit heb ik achter de huisjes geplakt en dat geheel vervolgens op Whisper White cardstock geplakt.
Een mooie kerststempel/tekst eronder en een gouden biesje van Washi Tape aan de zijkanten en je hebt weer een mooie kerstkaart.
Ik vind hem erg mooi geworden en hoop dat jullie dat ook vinden.

Veel liefs, ilonka.

2 opmerkingen:

  1. Zo'n gaaf kaartje weer!
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je berichtje en compliment Nicolet.
    Voor jou ook een heel fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.